V průvodci pro
učitele se uvádí / volně upraveno/:
Žáci mají zmapovat, v čem se liší a co mají shodné – STROM a SLUNEČNÍK. Žáci nejprve pracují samostatně, pak krátce ve dvojici porovnají k čemu dospěli.Na závěr jsme společně hodnotili a odpovídali si na otázky: Co je lepší klimatizace, strom či slunečník? Jaký je rozdíl sedět pod stromem a pod slunečníkem? Naši badatelé to řešili následovně.
Žáci mají zmapovat, v čem se liší a co mají shodné – STROM a SLUNEČNÍK. Žáci nejprve pracují samostatně, pak krátce ve dvojici porovnají k čemu dospěli.Na závěr jsme společně hodnotili a odpovídali si na otázky: Co je lepší klimatizace, strom či slunečník? Jaký je rozdíl sedět pod stromem a pod slunečníkem? Naši badatelé to řešili následovně.